Végül közel 1 hónapja vettem autót, Opel Astra H Caravan 1,9cdti 150LE-s lett. Nem végleges csak project autó, egy ismerősé volt a kocsi 8 évig használta. Vett új kocsit ennek pedig sok hibája felgyülemlett az évek alatt így relatív olcsón megvált tőle. 2005-ös a kocsi 302eKm, van szervizkönyv is de csak 100e-ig van vezetve ö már nem pecsételtette sajnos.
Javítások idáig:
- 4 lengéscsillapító, gyári volt amiket kiszedtem...
- motorkábelköteg javítás, összeégett kb 8 vezeték. Gyárilag olyan helyen van ahol éri a víz és a gyári forrasztás elrohad az elkezd melegedni és összeégnek a vezetéket. Fincsi hiba...
- bal-hátsó ajtó átvezető kábel javítása, nem zárt az ajtó és nem szólt a hangszóró. Hihetetlen de nem zárható az autó belülről, így ha eltörik a kábel nem lehet bezárni a kocsit, köszi opel remek konstrukció hagyd ott az utcán nyitva ilyen szart még ellopni se fognak...
- belsőtérben cserebere: váltógomb, váltószoknya, kézifékszoknya, vezető ülés, pedálok. A 300ekm meglátszik rajta...
- felnikupak pótlás, Opelban van 58mm és 64mm-es kupak. Az 58mm-es filléres téma találsz bárhol ezekben persze 64-es van persze kilopták újban horror ismét köszi opel okos húzás többféle méretű felnikupakot gyártani...
- klíma és vízhűtő új a kocsiban nem sokkal eladás előtt cserélték
- generátor felújítva
Lassan eladás lesz, most a Csonticar hirdet egyet 750-ért, én 888e-ért fogom felrakni mint a második legolcsóbb viszont elég sok új alkatrésszel. Aki ilyet akar annak nem rossz vétel lesz...
Nem rossz autó de nem is jó... Ha azt nézzük e46-os Bmw árban mennek akkor vicc :) lespórolt ajtó gombok, hitvány minőségű kábelezés, tervezett avultatás melegágya (porladnak a kábelvédők a motortérben) szerintem bolond aki ilyet vesz és nem egy e46-ot... A motor jó, erős a nagy-turbó (talán gt2056 van gyárilag rajta) miatt fent is jól megy viszont 2000 alatt kicsit nagy a turbó-lyuk. Olajat nem eszi, nem kormol, euro4-es DPF nélkül szóval a motor tényleg jó.