Óvakodj a neppertől avagy, hogy vernének át

Óvakodj a neppertől avagy, hogy vernének át

A használtautó vásárlás buktatói avagy, hogyan néznek totál hülyének

2017. július 06. - MadMaxV8

Szeretem az autókat, 20 éve bújom a használtautó hirdetések. Nem vagyok kereskedő csak egy autó rajongó akit bosszant ha hülyének nézik. Saját autóm volt kb 50 idáig, főként Bmw-k. Az elmúlt 1 hónapban magamnak kerestem használtautót, ami kis fogyasztású A-ból B-be elvisz. A 20 év alatt sok kereskedőt ismertem meg és vettem tőlük autót, a legtöbbel jól kijöttem, de az utóbbi időben úgy néznek hülyének, hogy ez már dühítő lett.

Ebben a blogban érdekességeket és konkrét szívatásokat szeretnék elmesélni nektek. Természetesen olyanokat is bemutatok amik nem feltétlen nepper lehúzások hanem csak hirdetési hibák vagy pedig szándékosan eltitkolt igen-igen fontos információk... 

És még mielőtt valaki azt mondja, hogy nepper ellenes vagyok ez nem így van van kereskedő barátom és kereskedő ismerőseim is vannak. Dolgoztam kereskedőnek is a ha.hu-ra én raktam fel az autókat. Lehet szart árulni és eladni is csak a hülyének nézés/átverés nem egy szép dolog. Hülyéből sok van ne állj be a sorba ne hagyd megvezetni magadat...

Én is nem egy autót megvettem és nem sokkal később eladtam, volt amin nyeretem is egy kis pénzt volt ami bukóval ment el, meguntam mégse tetszett vagy pedig kellett másra hirtelen a pénz...

A bejegyzés trackback címe:

https://ovakodj.blog.hu/api/trackback/id/tr5412644555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása