Óvakodj a neppertől avagy, hogy vernének át

Óvakodj a neppertől avagy, hogy vernének át

Opel C Corsa 1.3CDTI, milyen eredetvizsga? :)

2017. július 06. - MadMaxV8

A piacon a legolcsóbb klímás C Corsa volt, ekkor még 540e-Ft-ért hirdette.

Elmentem megnézni, a kocsi német. A hirdetésből kiderül, hogy 5 hónapja árulja már. Friss vizsga, de a leírásban január van azaz akkor rakta fel a hirdetést. A kereskedés hátuljában a sarokba eldobva állt, aksi 0... Bebikáztuk indult szépen klíma is ment. Mondta, hogy az 540-böl már nem tud sokat engedni, az autón az ártáblán 640e szerepelt. Mondta 2 nap kb és lesz rendszáma ha kell. Eljöttem mondom átgondolom. Otthon megnéztem, hogy a vagyonszerzési illeték 23e a kocsira. Kintről nepper által hozott autónál az szokott lenni a menet, hogy egy biankó kétnyelvű adásvételit irat alá a vevővel, hogy ö kimaradjon nyilván NAV és garancia miatt is, illetve a vevőnek is lenne + eredetvizsga így már valóban... Kinti kocsira nincsen eredetvizsga elvileg kell egy kötelező és a vagyonszerzési illeték.

Otthon átgondoltam majd vissza mentem pénzel a zsebembe, hogy akkor csináljuk. Gondoltam enged egy kicsit akkor 540-550e névre-írva kb... Mikor oda értem közölte, hogy kb 75e a névre-írás, mondom ez, hogy jött ki??? Kezdi számolni, vagyonszerzési illeték 23eFt eredetvizsga 18e, itt szóltam közbe mondom milyen eredetvizsga? Kinti kocsira nincsen eredetvizsga, gondolom nem tőled veszem meg hanem kinti biankó adásvételivel adod, ööööö akkor ez az ügyintézési díj :) és mondja tovább rendszám, mondom ha érvényes magyar okmányokkal hirdeted akkor az nálam azt jelent, hogy van rendszáma a kocsinak... Ezek után elkezdett személyeskedésbe átmenni a beszélgetésünk, hogy ha drága a kocsi akkor többet kell dolgozni, ö nem fog jótékonykodni senkivel nem azért dolgozik reggel 5-töl éjfélig mindennap. Mondom ezt te választottad saját döntésed, a válasz az anyukája tehet róla mert nem lány lett :) 

Gondolom sok embert aki beesik utcáról behúz ezzel az eredetvizsga és társai dumával... A kocsinak szervizkönyve természetesen nincsen, viszont a motortérbe találtam olajcsere cetli maradványt még megkérdeztem tőle, hogy nem jól szedték le és egy őszinte km-nek jobban örülnék mennyi az annyi? Erre vérig sértődött, hogy-hogy feltételezem a km manipulálást :) Ezek után már csak azért sem kell ez a kocsi...

Lényeg a lényeg eljöttem, pár nap múlva levitte a kocsit 530-ra...

2017.08. Update :) már 499eFt csak a kocsi... Amikor én ennyit akartam érte adni akkor kinevetett... Érdekes a világ...

A bejegyzés trackback címe:

https://ovakodj.blog.hu/api/trackback/id/tr9112644681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása